2014

section-2873552

2014.

PLANIRANE AKTIVNOSTI

  • Intenzivirati razgovore, povećati osećaj solidarnosti. Naš moto u kriznim situacijama je „prvo ljudi“. Osećaj brige za ljude mora sa zaposlenih da se prenese i na stranke – očekujemo solidarnost naših   stranaka. Ekonomski ne možemo da budemo konkurentni pa to moramo da nadoknadimo uslugom, pažnjom i brigom o strankama.
  • Ažuriranje Internet i Facebook prezentacije (novi proizvodi, nove usluge, čestitamo, pogodnosti, SMS…),
  • Primanje čekova građana na 3 mesečne rate,
  • Preuzimanje vozila na radnom mestu (dva sata),
  • Fiksno radno vreme tokom cele godine.

CILJEVI 2014.

  • Očuvanje obima poslovanja,
  • Dobit = 0,
  • Pozajmice osnivača koristiti za kreditni fond,
  • Čekovi građana na 3 mesečne rate,
  • POS terminal.